Абонентне обслуговування (ІТ-аутсорсинг)

ІТ-аутсорсинг – це передача спеціалізованій компанії повністю або частково функцій, що пов’язані з інформаційними технологіями. Комп’ютерне обслуговування дає можливість отримати компанії-замовнику кваліфікованих працівників для обслуговування своєї ІТ інфраструктури, що дозволить оптимізувати свої фінансові витрати. Команда компанії має досвід роботи від 2005 року, за цей час ми накопичили досить велику кількість типових рішень які максимально вигідні замовнику за співвідношенням ціна-якість.

Абонентне обслуговування це:

  • повне або часткове сервісно-технічне обслуговування ІТ-інфраструктури (обчислювальної техніки, мережевого обладнання, оргтехніки, мініАТС тощо);
  • аудит ІТ інфраструктури, рекомендації що до її оптимізації згідно вимог замовника;
  • планування закупівлі та підбір необхідного обладнання;
  • впровадження та підтримка систем інформаційної безпеки;
  • детальні консультації користувачів у всіх питання ІТ сфери підприємства;
  • вирішення питань з третіми особами (сервісними центрами, провайдерами, франчайзі, поставщиками послуг та обладнання)
  • проектування та розробка автоматизованих бізнес-систем з подальшим постійним вдосконаленням та обслуговуванням (наприклад, впровадження інформаційних баз даних, систем управління та обліку, впровадження новітніх технологій в ІТ-інфраструктуру);
  • створення, обслуговування та підтримка web-серверів;
  • управління інформаційними системами.

Чому варто вибрати абонентне обслуговування:

  • відмовитись від власного штату високооплачуваних ІТ спеціалістів, або звести їх до мінімуму;
  • пришвидшити вирішення завдань в ІТ сфері, над якими буде працювати цілий колектив а не одна людина;
  • убезпечити себе від кадрових проблем (відпустка, лікарняний, звільнення);
  • оптимізувати роботу комп’ютерної мережі;
  • отримувати консультації та допомогу при роботі з програмним забезпеченням;
  • планувати закупівлю обладнання та отримувати порівняння та кращі цінові пропозиції;
  • планувати проведення робіт на основі робочого графіку офісів вашої компанії;
  • підвищити рівень ІТ безпеки на підприємстві;

 

Порівняльна таблиця утримання співробітника і найму компанії:

Витрати в місяць (грн.) Ваш системний адміністратор КОМПАС ІТ
7 ПК 25 ПК 7 ПК 25 ПК
кількість працівників ІТ 1 2 Всі працівники Компас ІТ Всі працівники Компас ІТ
середня заробітна плата 5000-6000 10000-12000
середня вартість договору обслуговування 200-300 за шт.. 150-250 за шт..
оренда приміщення, чи утримання власного 1000 2000
амортизація техніки та офісного обладнання 200 300
адмінвитрати 200 400
Оплата лікарняних і відпускних 400 800
Можливість відшкодування, зменшення податкових зобов’язань частково частково повністю повністю
всього 6800-8800 13500-15500 1400-2100 3750-6250

Які переваги ви отримуєте?

Фінансова вигода від абонентського обслуговування очевидна. Вам непотрібно витрачати зайві кошти і час, постійно шукати фахівця, у кваліфікації якого ви не завжди впевнені, а також не можете повністю йому довіритися, якщо можна укласти договір з однією компанією, яка підбере спеціалістів потрібного рівня для виконання поставлених завдань.

 

Абонентне обслуговування.
Схема абонентного обслуговування:

  1. Базові послуги:
    • Проведення регламентних профілактичних робіт (перевірка апаратної та програмної частин комп’ютерів та периферії, тестування, антивірусна профілактика та ін.);
    • Поновлення антивірусних баз, встановлення доповнень та виправлень до операційних систем та офісних програм;
    • Налаштування, інсталяція та супровід стандартного та специфічного програмного забезпечення;
    • Супровід, підтримка, поточний сервіс та ремонт наявної комп’ютерної техніки;
    • Адміністрування локальної мережі та доступу до мережі Інтернет;
    • Технічний супровід мережевого обладнання та компонентів;
    • Консультації по телефону та з допомогою мережі Інтернет;
  2. Додаткові послуги (можуть входити в абонентне обслуговування або оплачуватись окремо, в залежності від обсягів робіт)
    • Конфігурування, налаштування, обробка та створення інформаційних баз даних;
    • Розробка, підтримка та супровід веб-сайтів;
    • Створення та підтримка скриньок електронної пошти;
    • Створення та супровід програмного забезпечення на замовлення;
    • Підключення до мережі Інтернет, налаштування каналів зв’язку, VPN мереж;
    • Прокладання комп’ютерних та телефонних мереж;
    • Інші послуги в сфері інформатизації;
  3. Кількість планових виїздів до Замовника – 2 — 6 разів в місяць
  4. Кількість викликів спеціаліста – 2 — 6 разів на місяць. (у разі аварійних поломок, нестандартних ситуацій необмежена)
  5. Час реагування на виклик – 0 — 24 години. Аварійний виклик з виїздом на місце до 2 годин

Вартість обслуговування буде залежати від кількості комп’ютерів які потрібно обслуговувати а також від складності програмного та апаратного забезпечення яке знаходить в експлуатації.

На абонентне обслуговування укладаються угоди, в яких уточнюються вартість, яка залежить від специфіки роботи Замовника, програмного забезпечення і наявної обчислювальної техніки, та схема обслуговування, яка може бути зміненена за бажанням Замовника.
Вартість матеріалів та комплектуючих які використано під час проведення обслуговування оплачується окремо, перелік матеріалів та їх необхідність узгоджуються додатково з Замовником перед їх заміною.