Введено в експлуатацію системи озвучення в торгових залах.
Основне завдання:
-фоновий музичний супровід;
-інформування відвідувачів (реклама. мовні оголошення)
Вивчення плану приміщення, розміщення торгових рядів, закритих зон та інших об’єктів інтер’єру, які впливають на поширення звуку в приміщенні, спроектовано систему озвучування для досягнення очікуваного результату від її використання.
В якості джерела сигналу можна використовувати будь-який аудіо пристрій: CD-програвач, радіоприймач, мікрофон, комп’ютер. Аудіосигнал може піддаватися мікшуванню і адаптації, щоб створити максимально комфортне середовище — наприклад, якщо диктор вимовляє оголошення, то в цей час фонова музика стає тихішою; або всім інформаційним повідомленням може передувати звуковий сигнал, привертаючи увагу слухачів.
В якості гучномовців використано колонки для настінного монтажу (переваги — простота монтажу та сумісність з більшістю інтер’єрів), а також колонки для монтажу в підвісну стелю (переваги — скритність, відсутність додаткових об’єктів на стінах приміщення).
I need to to thank you for this good read!! I certainly enjoyed every bit of it. I have you saved as a favorite to look at new things you postÖ
You ought to take part in a contest for one of the most useful blogs on the internet. I am going to highly recommend this web site!